Robotica

26 februari 2019 - Elk River, Minnesota, Verenigde Staten

Hey,

Het is hier nog steeds winter. Er ligt nog steeds zo veel sneeuw, en in Maart wordt er nog meer sneeuw verwacht. Het tweede semester is nu ongeveer een maand geleden begonnen.  Het tweede semester verloopt tot nu toe heel soepel. Ik heb goede cijfers en ik heb goede vrienden.

Het build-season van robotica is nu afgelopen. We hebben een robot gemaakt ik 8 weken. We hebben ook een oefenwedstrijd gehad. Het was een bijzondere ervaring. Onze robot reed maar er waren een paar complicaties. Hopelijk hebben we die nu opgelost. We moeten nog wel even wachten voor de echte wedstrijden. 8 maart gaan we naar Duluth. Ik heb er zo veel zin in!

Verder gebeurt er hier niet zo heel veel. Door de koude temperaturen verlaat niemand zijn huis zonder reden. Ik kan hier niet even de fiets pakken om ergens naartoe te gaan dus ik ben best afhankelijk. Over het algemeen spreken we het meeste af na schooltijd. Dan gaan we naar iemands huis of een koffietentje om huiswerk te gaan maken. Geloof het of niet, we doen echt ons huiswerk. Voor mij is het een beetje raar want hier krijg je een cijfer voor je huiswerk en dat telt voor 30% mee voor je eindcijfer. In nederland is normaal gesproken niet het geval.

Ik hoop dat het allemaal goed gaat in Nederland. Het is zo raar om te beseffen dat het al bijna Maart is. Ik zie mijn ouders en zus in 2 maanden en ik ga weer terug en in minder dan 4 maanden ben ik weer terug in Nederland. Is dat niet snel gegaan?

Groetjes,

Fleur de Velde Harsenhorst

1. Gerriedvh@gmail:
    26 februari 2019
    Het is hier prachtig weer,zo'n 16 graden. We zitten s'morgens buiten koffie te drinken,onder het balkon. Verder is hier alles oke. Het is fijn als je straks weer in ons midden bent. Een dikke knuffel vanuit Holten.
  2. Rian:
    26 februari 2019
    Ook al is het koud daar, je vermaakt je prima en hebt het goed naar je zin zoals ik het lees. De tijd vliegt om. Nog een aantal maanden genieten en voor je het weet is het om. Veel plezier! Groetn uut Roalte
  3. Gert en Roelie.:
    26 februari 2019
    Fijn dat je goede cijfers haalt. Hier is geen sneeuw. Daarom gaan we op 9 maart naar Zweden. Daar is nog wel sneeuw.

Groeten opa en oma.
  4. Herma Peters:
    26 februari 2019
    Ha fleur ik hoop voor jou dat de sneeuw snel weer weg is . En dat je lekker weer naar buiten kunt . En kijk maar lekker naar uit dat papa mama en mirte komt . En geniet van alle mooie dingen . Want voor je het weet kom je weer thuis ook fijn😊😘groetjes Herma
  5. Linda:
    Hoi Fleur
    Jij zit helemaal op je plek daar met leuke projecten. Brr koud daar. Ik ben blij dat het hier als voorjaar voelt. Veel plezier nog. Enne geniet nog van je korte tijd daar.
    Groet Gerald Linda Laurie en Jort