4 maanden na vertrek

11 december 2018

Hey, Het is zo bizar. Ik ben nu al 4 maanden in Amerika. Ik heb al zoveel meegemaakt. Ik voel me helemaal thuis. In april komt mijn familie mij bezoeken. Ik kan niet wachten.

Het is hier enorm koud. Het is nu nog wel te doen maar mijn gastmoeder zegt dat het nog veel erger wordt. Er lag hier al sneeuw in november. Naar mijn mening is dat iets te vroeg. De handschoenen, mutsen en sjaals zijn allemaal al uit de koffer gepakt en volop gebruikt. Ik had geen snowboots meegenomen maar ik heb een paar gekregen van vrienden. Zo lief!

Ik heb zojuist iets spannends gedaan. Ik heb mijn gown en cap besteld voor graduation. Op school gaat het super goed. Ik heb een paar makkelijke vakken en een paar moeilijke. Ik heb geen tijd om me te vervelen.

Ik mis mijn familie wel een beetje. Het idee dat ze in April langskomen helpt wel een beetje. Ik wil ze zoveel laten zien. Misschien kan mijn zusje een dag meelopen in school. Ik ben dat nu aan het regelen met school. Ik denk dat ik het wel voor elkaar krijg.
Groetjes,
Fleur de Velde Harsenhorst

1. Ger Jan:
    11 december 2018
    Wil Mirte dat ook? Groeten Ger Jan.
  2. Gerriedvh@gmail:
    11 december 2018
    Wat gezellig je verhalen over je belevenissen. We missen je wel,maar vinden het fijn dat je het naar je zin hebt.Dikke knuffel uit Holten.
  3. Jolanda de Velde Harsenhorst:
    11 december 2018
    Nou Fleur fijn weer wat van je te horen. En zeker gaaf dat je pa en ma en Mirte naar jou toe komen. En voor je het weet is dat zover. Als je ziet hoe lang je al weer weg bent. Tijd gaat snel. Nou geniet weer van alles en het ga je goed😘
  4. Herma Peters:
    12 december 2018
    Ha fleur wat fijn om te lezen dat je het zo leuk vind super . En wat een mooi vooruit zicht . Dat je vader, moeder, en mirte komen dat word knuffelen 😀nog heel veel plezier fleur. Groetjes herma✋😘
  5. Gert en Roelie.:
    12 december 2018
    Fleur wat fijn dat je het na 4 maanden nog zo naar je zin hebt. Nog eventjes en dan zit je al op de helft. Wanneer je straks de japon gaat dragen moet je er wel foto's van laten maken. Ook moet je de hartelijke groeten hebben van de Smulwal.
    Samen met Cindy wensen we jullie fijne Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar.
    Opa en oma Bakker.
  6. Karin:
    12 december 2018
    Fijn weer iets van je te horen en dat alles goed gaat. Veel plezier en een dikke kus van ons allemaal
  7. Rian:
    14 december 2018
    Op naar een witte Kerst🌲. Fijn om te lezen dat je het zo Nasr je zin hebt. Geniet ervan! Fijne kerst en een mooie jaarwisseling