Een normale schoolweek (of zoiets)

7 oktober 2018

Hey allemaal,

Het is al weer een poosje geleden dat ik iets heb gepost om m'n blog. Er is in de tussentijd niet heel veel gebeurd. Hier hebben ze een dagrooster. Dat houdt in dat ik elke dag dezelfde vakken heb in dezelfde volgorde. Ik raak totaal mijn kennis van de dagen kwijt. Elke dag is hetzelfde. Op donderdag heb ik robotics. Ik zit in het buildteam. Mijn doel is om de robot te bouwen. Het design team designt de robot en dan is het onze taak om hem te bouwen. Ik kan niet wachten tot jumpstart.

Ik ben dit weekend naar een horse show geweest. Het was zo gaaf. Ik heb 1 keer gereden. Ik moest zo snel mogelijk naar een ton rijden en weer terug. Het was in een western zadel. Eventjes wennen dus.... Het was verder een groot succes.

Ik heb de 16e een koor concert. Ik heb er zo veel zin in en we zijn helemaal niet zo slecht. Cindy heeft zo veel mensen uitgenodigd. Ik ben zo benieuwd.

Vandaag ben ik gaan lunchen met Calista. Calista wilt mij leren schaatshockeyen. Wens me succes! We hebben een schaatsarena bij de school. Elke dag kun je daar van 5 tot half 7 gratis schaatsen. Calista had nog hockeyschaatsen in mijn maat. Handig!

Tot nu toe heb ik nog steeds geen last gehad van heimwee. Ik weet niet of ik me er goed of slecht over moet voelen. Ik ben er heel blij mee want heimwee is geen pretje, maar ik niemand het gevoel geven dat ik ze niet mis. Ik mis iedereen, maar ik heb het hier zo naar m'n zin. Ik heb gewoon geen last van heimwee. Ik sta er zelf ook versteld van.

Groetjes,
Fleur de Velde Harsenhorst

1. Gerriedvh@gmail:
    8 oktober 2018
    Fleur,geniet van alle nieuwe dingen die je gaat doen. Het is voor de thuisblijvers alleen maar fijn dat je geen heimwee hebt.Het is fijn om zo nu en dan wat van je te horen . Lieve groetjes uit Holten.
  2. Jolanda de Velde Harsenhorst:
    8 oktober 2018
    Hoi Fleur. Leuk weer wat van je te horen!! En wat leuk waar je allemaal aan mee doet. Je hebt geen tijd om heimwee te hebben πŸ˜€. En precies wat je oma zegt dat ze het fijn vinden dat je het zo fijn hebt daar dat telt. Geniet van alles groetjes Ger Jan en Jolanda xx
  3. Rian:
    8 oktober 2018
    Je geniet met volle teugen dat is wel duidelijk. Het is ook een geweldige ervaring. Leuke dingen blijven doen en blijven genieten. Heel veel plezier.
    Groetjes Erik Rian Manon Roxan
  4. Herma Peters:
    8 oktober 2018
    Ha Fleur je maak allemaal mooie dingen mee. Fijn om het weer te lezen . Maar ik keek telkens dat je al weer wat had geschreven . En dat je geen heimwee heb is alleen maar goed. Dat komt dat je, je goed vermaakt . Heel belangrijk en nog veel succes met schaatsen en zingen . Kusje en groetjes Herma . 😘😘😘
  5. Roelie Bakker:
    8 oktober 2018
    Wij hebben heerlijk bijgepraat.En dat was super.Liefs opa oma.β™₯️
  6. Linda:
    9 oktober 2018
    Hoi Fleur
    Fijn dat het zo goed met je gaat. Volgens ook bijna geen tijd om heimwee te hebben.
    Leuk om te lezen waar je allemaal mee bezig bent en mee naar toe wordt genomen. Veel plezier nog met alle dingen
    Groet Linda