halloween!!!!!

Hey allemaal,

Het is zo bizar. Ik ben nu al bijna 2 en een halve maand in Amerika. Het is zo raar. Ik kan het nog steeds niet beseffen. We zijn nu bijna op een kwart van het schooljaar. Het gaat zo snel.

Het is vandaag halloween. Ik ging vandaag verkleed als een zwarte kat en een vriendin van mij ging als een duiveltje. Ze stond vanochtend om 6 uur voor de deur. We hebben zo hard gelachen. Iedereen op school was verkleed.

Vanavond ga ik helpen bij een vriendin van Cindy met trick or treating. Zij krijgt ongeveer 400 kinderen langs de deur dus ik ga helpen met snoep uitdelen. Ik heb er zin in!

Dit weekend gingen we met andere exchange students uit de buurt naar de halloween parade in Anoka. Het was fijn om ze allemaal weer te zien. Nu hadden we eindelijk de mogelijkheid om grappen te maken over Amerikanen. Vrienden van mij maken constant grappen over dat Nederland socialistisch is. Ook vinden ze het vreemd dat ik geen wapen bij me mag hebben. Hier mag je overal een wapen hebben behalve op school.

Ik heb nog steeds geen last gehad van heimwee. Ik ben er nog steeds blij mee maar op de een of andere manier voelt het ook heel slecht. Ik mis jullie allemaal wel maar het voelt anders. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Kort samengevat heb ik het hier ontzettend naar mijn zin.

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben gehad. Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes,
Fleur

1. Roelie Bakker:
    31 oktober 2018
    Ook leuk om dit mee te maken Het is weer eens wat anders.Ook leuk om die andere studenten terug te zien .en hun verhalen te horen.Geniet ervan Lieve groetjes Oma.
  2. Jolanda de Velde Harsenhorst:
    31 oktober 2018
    Hoi Fleur. Wat gaat dat idd snel. Je maakt ook genoeg mee dus niet schuldig voelen dat je geen heimwee hebt. Geniet weer van alles. Groetjes Jolanda 😘
  3. Herma Peters:
    31 oktober 2018
    Ha fleur weer mooi om te lezen . Dat je het erg naar je zin heb . En wat doen jullie allemaal leuke dingen samen . Je heb helemaal geen tijd voor heimwee😀geniet er lekker van . Groetjes Herma👍😘
  4. Gerriedvh@gmail:
    1 november 2018
    Wat fijn dat je zo geniet van alle nieuwe dingen.
  5. Jeaniene:
    25 november 2018
    Lieve schat... niets zo fijn om te lezen dat het zo fijn hebt daar.... dat maakt t voor ons allemaal ook makkelijker... love you.♡♡