homecoming week!!!

17 september 2018

Hey,

Er is weer een week voorbij. Het gaat zo snel. Al helemaal wanneer ik besef dat ik hier al een maand ben. Om heel eerlijk te zijn heb ik nog geen last gehad van heimwee. Ik ben er ontzettend blij mee.

Ik ben afgelopen vrijdag met Calista en Sam naar de film The Predator geweest. Ik vond het een goede film. Vooral de graphics waren heel goed gedaan. De film was al vrij vroeg afgelopen dus hebben we nog even gewandeld in het park.

Deze week is het homecoming week. Dat is de week waarop het football seizoen start. Elke dag hebben we een bepaald thema. Vandaag was dat iedereen op z'n best gekleed. Meisjes droegen jurken en de mannen gingen in pak. Het was super grappig. Dat zit je in een lokaal in een jurk. Voelde een klein beetje raar.

Morgen is het jersey day. Iedereen trekt een jersey aan van een sportclub. Ik heb een Vikings jersey geleend van Kim. Dat is een vriendin van Cindy. We hebben dezelfde maat dus dat kwam goed uit.

Woensdag mag je verkleed gaan als een film karakter. Deze dag is niet verplicht. Ik heb geen idee wat ik aan ga doen. Ik zie dat nog wel.

Donderdag is het ' get up and go ' day. Je moet in pyjama naar school. In Nederland zou dit nooit gebeuren. Hier is het echt een dingetje.

Vrijdag is de dag van de wedstrijd. Dit noemen ze spirit day. Elke grade draagt een andere kleur. Ik ben een senior and seniors dragen zwart. Deze dag hebben we ook de senior walk. Alle seniors gaan tegelijkertijd de klassen in en de andere leerlingen moeten klappen. Een beetje vreemd naar mijn mening. Ook gaan we tijdens een les door de gangen lopen en slaan we op alle muren en deuren en roepen we 'seniors'. In de middag hebben we zo'n stellage op het plein staan waar een leraar op een plank staat. Wanneer je de knop met een bal raakt valt de leraar in het water. Dit doen ze om geld op te halen voor het goede doel.

Verder gaat het op school goed. Ik heb al veel vrienden gemaakt en er staan leuke activiteiten op het programma. Ik ga dit weekend met de LeBlanc's kamperen. Ik ben benieuwd wat we daar allemaal gaan doen. Ik ga daar sowieso pannenkoeken bakken.

Groetjes,
Fleur de Velde Harsenhorst

1. Gerriedvh@gmail:
    18 september 2018
    We zijn blij dat je geen heimwee hebt.Zo te lezen geniet je van alle nieuwe dingen .Lieve groetjes uit Holten.
  2. Herma Peters:
    18 september 2018
    ha Fleur, wat een super mooi verhaal heb er van genoten . En wat doe je mooie dingen allemaal . En zo veel vriendinnen en dat je geen hiemwee heb alleen maar goed . Dat betekend dat je , je goed vermaakt . ๐Ÿ‘๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘Šgroetjes herma๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
  3. Ester:
    18 september 2018
    Hoi Fleur,wat een rare mensen toch die Amerikanen ...of zijn wij misschien een beetje te nuchter voor dit soort evenementen ???
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt met je vrienden en vriendinnen!
    Geniet van deze week
    Ik kijk uit naar je avonturen
    ๐Ÿ˜˜
  4. Rian:
    18 september 2018
    Zo te lezen heb je het prima naar de zin en geniet je overal volop van. Zoveel nieuwe dingen te doen dat je geen tijd hebt voor heimwee. Fijne tijd en blijven genieten!
  5. Ger Jan:
    20 september 2018
    Mooi om te lezen dat je veel indrukken op doet en met name aparte rituelen te zien krijgt. Geniet er van maar zo te lezen doe je dat al (met volle teugen), groeten Ger Jan en Jolanda.
  6. Roelie Bakker:
    20 september 2018
    Nou Fleur dat is puur genieten.En wat leuk dat je al vrienden en vriendinnen hebt.En is het daar goed uitgaan..Het doet ons goed.dat je het daar fijn hebt.Lieve groetjes.Opa Oma๐Ÿ˜˜
  7. Jeaniene:
    22 september 2018
    Wat een genot om te lezen dat t je goed gaat lieverd..... geniet met volle teugen

Groetjes en een dikke kus.. Erald en Jeaniene.๐Ÿ˜˜
  8. Rob Bakker:
    1 oktober 2018
    Hoi Fleur,
    Het blijven rare gasten die Amerikanen, maar je kan er een hoop lol mee beleven. Goed te horen dat je het er erg naar je zin hebt. Aangezien homecoming al voorbij is (ik loop wat achter met de mail), laat maar eens horen hoe het ging.
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwt hoe de mensen om jou heen Donald Trump ervaren? Groetjes en succes op school.