De eerste echte schooldag!

6 september 2018

Hey,

Ik heb de eerste 3 schooldagen overleefd. Ik begin de indeling in de school nu al wat beter te begrijpen. Ik had nog een mail gestuurd naar m'n counselor dat er niemand was die mij van klas naar klas bracht. Ik heb er geen reactie op gekregen. Ik kon de 2e schooldag alle lokalen al vinden. Ik zou niemand nodig hebben die mij van klas naar klas loopt. Ik heb er verder geen moeite in gestoken. Want er was een nog veel groter probleem met mijn chromebook.

Ik heb namelijk voor school een chromebook. Onze boeken staan op de chromebook. Om bij die boeken en opgaven te komen gebruiken we schoology. De eerste schooldag kon ik niet inloggen in schoology. De school had nog geen account voor mij aangemaakt. De 2e dag kon ik inloggen. Ik dacht dat alles was geregeld maar schijn bedriegt. Ik opende schoology en schoology zei dat ik geen vakken had. Dat is raar want ik sta wel in het systeem van de leraren. Ik ben naar de chromebook depot gegaan en heb gezegd wat het probleem was.

Dag 3 is nu bijna afgelopen en ik kan nog steeds niets met schoology. Midden in de nacht zouden mijn vakken in schoology komen te staan. De reden daarvan is dat elke nacht de vakkenlijst wordt gereset. Ik hoop dat ik morgenochtend wakker word met een werkende chromebook zonder problemen.

Ik zit ook in het koor. De lerares vroeg vandaag of ik auditie wilde doen voor het officiële schoolkoor. Dat is een apart koor waarvoor je auditie moet doen. Wanneer je in dat koor zit zing je ook bij grotere evenementen. Het lijkt me super leuk. We hebben trainingen voor school. Het koor begint om 6:45. Dat is wel een puntje waar ik nog even over moet nadenken. Het is wel iets wat mij heel leuk lijkt. Nog even over nadenken dus....

Groetjes,
Fleur de Velde Harsenhorst

1. Gerriedvh@gmail:
    7 september 2018
    Wat een pech,die eerste dagen,daar wordt je niet vrolijk van. We hopen dat het vervolg op school beter gaat.Het koor lijkt me wel wat voor jou,je kunt mooi zingen en je ontmoet dan weer andere jongelui.Fleur heel veel sterkte met het vervolg op de school ,het kan alleen maar beter worden.Groeten uit Holten.
  2. Roelie Bakker:
    7 september 2018
    Hoi Fleurwil het niet allemaal lukken.komt goed .als het eenmaal loopt.En met het koor .lijkt me leuk voor je.In wat voor genre wordt er gezongen.Veel succes.veel liefs opa oma
  3. Jolanda de Velde Harsenhorst:
    7 september 2018
    Hoi Fleur. Jou maken ze niet gek hè!! Snap dat het niet leuk is als je zo moet beginnen op zo'n nieuwe school. Maar jij red je wel weer. Succes weer hé!!💋
  4. Lichelle:
    11 september 2018
    Toppertje ❤️ Zijn trots op jou 😘 liefs Lichelle Sharon en Nova-lee
  5. Marco Hofman:
    14 september 2018
    Hallo Fleur,
    Alle begin is lastig. Maar jou kennende red je je daar uitstekend uit.
    Vriendelijke groet,
    Marco Hofman