Mijn eerste schooldag

4 september 2018

Hey,

Vandaag heb ik m'n eerste schooldag gehad. Ik heb nog steeds problemen met mn chromebook. Op deze school werken ze met schoology. Daarvoor moet je inloggen. Eerst kon ik niet inloggen, maar nu wel. 1 probleem opgelost en dan loop je tegen een nieuw probleem aan. Schoology zegt dat ik geen vakken heb. Ik kan dus niet in m'n rooster of mijn huiswerk. Handig!

Ik had ook nog problemen met mijn kluisje. De kluisjes hebben zo'n codeslot dat je moet draaien. Mijn kluisje was nog 'locked' dus kon ik er niet in. Toen iemand van de school hem had ' unlocked' kon ik eindelijk in m'n kluisje. Of toch niet.... Er zit een systeem in dat heel raar is. Ik moet tussen de getallen door hem nog een extra ronde roteren. Zelfs sommige studenten van de school vonden het raar. Ik snap nu hoe het werkt. Gelukkig.

Verder ging de dag vrij soepel. De school had gezegd dat er iemand was die mij van klas naar klas zou lopen. Kom ik op school aan en dan is er niemand. Een vriend van mij liep mij van klas naar klas. Het is eigenlijk niet zijn verantwoordelijkheid dus het is lief van hem dat hij mij wilde helpen.

Mijn naam blijkt heel ingewikkeld te zijn. Mijn voornaam vinden ze moeilijker dan mijn achternaam. Ik vond dat heel vreemd. Toen ik door de gang liep hoorde ik sommige studenten mijn naam uitspreken. Sommige waren aan het praten over een Nederlands meisje in school. Me! Ik vind het zelf wel een grappig verhaal.

Groetjes,
Fleur de Velde Harsenhorst

1. Gerriedvh@gmail:
    5 september 2018
    Fleur ondanks deze eerste schooldag ,die wat moeizaam verliep ,wensen je een hele fijne tijd toe.Dikke knuffel uit Holten.
  2. Rian:
    5 september 2018