throwing beans

Hoi,

Wat heb ik hier al veel dingen gedaan en gezien. Ik heb nog steeds het besef niet dat ik hier 10 maanden blijf.

Ik heb m'n vakken gekozen. koor, Engels, biologie, juwelen maken, Amerikaanse geschiedenis en algebra ni

2 dagen geleden gingen we naar een café in het dorp met live muziek Ze speelden vooral country. Ik kende meer liedjes dan Cindy. Zij is namelijk niet zo'n fan van country muziek. We gingen in totaal met z'n vieren. Het was super gezellig. De bartender wilde mij op een begeef moment alcohol schenken. Mooi effe niet he. Ik houd het wel bij cola.

gisteren gingen we met een hele groep een spel doen. Er waren ongeveer 15 mensen. We gingen een zakje gevuld met bonen gooien in een gat. Het lijkt heel makkelijk maar het valt vies tegen. We hebben heel veel gelachen tijdens het spel. Iedereen nam iets te eten mee.

Cindy had ook nog wat gedoe met de printer. Ze heeft een printer die werkt op Bluetooth. Het is niet het meest moderne model. Ik had er zelf al anderhalf uur aan gewerkt maar ik kreeg hem niet aan de praat. Dus er moest hulp worden ingeschakeld. 2 jongens hebben er 2 uur aan gewerkt en nu doet hij het eindelijk. Zij hadden er ook veel moeite mee. Nu kan ik eindelijk de papieren gaan uitprinten voor school. Nice!

Groetjes,
Fleur de Velde Harsenhorst

1. Herma Peters:
    24 augustus 2018
    Heel mooi Fleur en zekers al veel dingen gedaan .lekker van genieten. Kusjes Herma
  2. Herma Peters:
    24 augustus 2018
    Fleur Maak je ook nog een keer foto’s van de omgeving . Is altijd mooi om naar te kijken 😄
  3. Jolanda de Velde Harsenhorst:
    24 augustus 2018
    Leuk Fleur!! En sieraden maken wat gaaf!! Blij om te horen dat je het zo leuk hebt. Nou wachten weer rustig op je volgende verhaal. Groetjes van ons xx
  4. Linda:
    24 augustus 2018
    Gaaf Fleur, volgens mij heb jij geen wenperiode nodig, maar heb je het al echt naar je zin. Veel plezier met alle leuke dingen. Groeten van ons
  5. Roelie Bakker:
    24 augustus 2018
    Hoi Fleur we denken dat je het wel naar je zin hebt.Er worden leuke uitjes geregeld.En je hebt leuke vakken gekozen.net iets voor jou.Leuk hè countre liedjes vindt opa ook mooi.verder nog een mooie tijd kus van ons.doe ook Sindy de groeten